Pagina's

dinsdag 12 februari 2013

30 dingen weg in 30 dagen - update


Al jaren heb ik samen met mijn zus en moeder een kraam op de vrijmarkt tijdens Koninginnedag. Ook dit jaar zijn we weer van de partij. We verzamelen het hele jaar spullen en ook vrienden en familie komen vaak met 'rommel' aanzetten. We willen alles geprijsd op de kraam hebben, zodat we daar op de dag zelf niet meer over na te denken en het lijkt ons voor potentiële kopers ook fijner. Gisteren ging ik bij mijn zus langs om al onze verzamelde spullen uit te zoeken en te prijzen, dat nodigde natuurlijk uit om zelf ook nog even kritisch rond te kijken in huis wat ik weg kon doen. Niet alles wat ik vond was geschikt voor de rommelmarkt.


Het boek, de sandalen, de regenponcho, de citruspers, de theepot en de emaillen kan gingen naar de rommelmarkt. De afgetrapte All Stars belandden in de vuilnisbak. Het kaaps viooltje ging naar mijn zus, ik vind het altijd leuk om plantjes te stekken, waardoor ik steeds meer planten verzamel. Zij kon nog wel wat groens in huis gebruiken, dus ik gaf haar deze. De versleten handschoenen gingen ook naar haar, omdat ze graag alles wat enigszins in aanmerking komt voor een recykleer project wil hebben. Van de mutsen ging er één naar mijn ouders, en de andere twee kwamen ook op de recykleer stapel van mijn zus.

Tussenstand: dag 10 - 12 dingen weggedaan.

5 opmerkingen: