Pagina's

zondag 27 januari 2013

Eerste stap op het wereldwijde web

Ik lees al jaren verschillende blogs op internet en de laatste tijd begint het steeds meer te kriebelen om ook maar eens een plekje op het internet te zoeken om mijn 'avonturen' te beschrijven. Ik zal mezelf eerst eens even kort voorstellen:

Ik:
- ben 26 jaar oud;
- ben vorig jaar afgestudeerd;
- ben nu hard op zoek naar werk;
- heb een leuke vriend waar ik mee samenwoon;
- ben parttime vegetariër, af en toe eet ik een stukje biologisch vlees;
- probeer geen suiker of andere zoetstoffen te eten;
- vind het leuk om nieuwe recepten uit te proberen;
- houd erg van lezen, spelletjes doen en kringloopwinkelen;
- heb erg veel idealen, wat zich vooral uit in regels voor mezelf opstellen, waar ik me vervolgens nooit aan kan houden, maar daarover later meer.

1 opmerking:

  1. Kringloopwinkelen vind ik ook geweldig! Of kleedjesmarktstruinen, heerlijk!
    Welkom in blogland

    BeantwoordenVerwijderen